FANDOM

Akademia nauk magicznych, technomagicznych i technologicznych dla przedstawicieli wszystkich ras. Znajduje się w powstałym po kataklizmie miasteczku Cross City.

W akademii często słychać krzyki dobiegające z areny, ponieważ te dwa budynki sąsiadują ze sobą. Sama szkoła podzielona jest na cztery pawilony, z których każdy jest inaczej wyposażony i przystosowany do innych zajęć. Skrzydło północne jest domem magii, południowe techniki, wschodnie zaś łączy ze sobą te dwie dziedziny. Skrzydło zachodnie to siedziba dyrekcji i nauczycieli oraz pomieszczenia codziennego użytku jak stołówka.

Składając papiery do Akademii należy od razu wybrać jedną z trzech specjalizacji: wynalazca (bractwo Dracon), mistrz magii (bractwo Regulus) lub technomag (bractwo Chimaera). Możliwa jest jednorazowa zmiana kursu w trakcie pierwszego roku nauki. Specjalizacja narzuca plan zajęć nastawiony na daną dziedzinę, nadal jednak można w wolnym czasie uczęszczać na zajęcia innych grup. Poza tym domy rywalizują ze sobą o Dominację, która przynosi ze sobą przywileje i chwałę.

Nauka w AkademiiEdytuj

Do Akademii można zapisywać się od 13 roku życia. Nie ma górnej granicy wieku.

Rok szkolny rozpoczyna się we wrześniu i trwa do czerwca, lipiec i sierpień są miesiącami wakacyjnymi. Teoretycznie adepci powinni wówczas opuścić mury placówki, można jednak dostać zezwolenie na pozostanie w budynku. Wyjątek ten robi się dla osób, które poza Akademią nie mają gdzie się podziać. Sale i warsztaty są jednak zamknięte podczas wakacji. Możliwe są jednak dodatkowe kursy dla wszystkich uczniów Akademii i ewentualnie personelu w trakcie wakacji, które będą się w niej odbywać.

Rok szkolny podzielony jest na trzy semestry – jesienny (wrzesień – listopad), zimowy (grudzień – luty) i wiosenny (marzec – maj). Czerwiec jest miesiącem egzaminacyjnym.

Nauka trwa do uzyskania tytułu specjalisty i dla każdego jest to indywidualne. Nauczyciel prowadzący decyduje, kiedy uczeń jest gotów na podjęcie końcowego egzaminu.

Bractwa w AkademiiEdytuj

Dołączając do Akademii, każdy uczeń sam wybiera sobie specjalizację, ta zaś powiązana jest z konkretnym bractwem. Nie reprezentują one żadnych ideałów ani nie łączą osób o podobnych cechach charakteru. Dołączając do Akademii, każdy uczeń otrzymuje własne miejsce w części mieszkalnej. Opatrzone są one specjalnymi zaklęciami, przez co osoba przeciwnej płci nie jest w stanie odwiedzić właściciela. Poza sypialniami na piętrze poszczególnych domów znajdują się także łazienki i salon. Istnieje też możliwość zdobycia dodatkowych pomieszczeń poprzez Dominację. Piętra mieszkalne są niedostępne dla osób należących do innych specjalizacji. Więcej o Bractwach.

Skrzydło północneEdytuj

Skrzydło poświęcone magii, jej zagadnieniom, historii. Także tutaj swoją siedzibę ma bractwo Dracon. Tutaj ci co chcą być czarodziejami pobierają nauki. Czarodzieje posiadają swoje osobne piętro, na które żadna z innych ras nie może wejść. Nie zależnie od przynależności do domu tylko ci, w których płynie krew czarodzieja może tutaj wejść i poznawać zagadnienia typowe dla czarodziejów. Na tym piętrze mogą także jeśli czują taka potrzebę nocować. Reszta ras może ze skrzydła korzystać i z zwykłych zajęć takich jak historia magii, jej zastosowania, rodzaje magii itp. Tutaj uczą się osoby chcące być Mistrzem Magii.

Skrzydło południoweEdytuj

W tym skrzydle wszystko kręci się wokół technologi. Także tutaj swoją siedzibę ma bractwo Regulus. Skrzydło jest wyposażone dobrze w różne sprzęty i materiały, które można wykorzystać do stworzenia różnych maszyn i wykorzystania ich. Tutaj także można je testować i ulepszać. Tutaj też głownie uczą się osoby chcące zostać wynalazcą.

Skrzydło wschodnieEdytuj

W tym skrzydle wszystko kręci się wokół technomagii. Także tutaj swoją siedzibę ma bractwo Regulus. Skrzydło wyposażone w różne urządzenia technomagiczne, plany i materiały. Tutaj uczniowie uczą się wykorzystywać zdobycze technologii i je łączyć z magią. Tutaj także czarodzieje mogą nabyć wiedzę i umiejętności do bycia technomagiem.

Skrzydło zachodnieEdytuj

Tutaj mieści się gabinet dyrektora, pokój nauczycielski. Uczniów jednak interesuje przede wszystkim stołówka, która wydaje posiłki wyłącznie o określonych porach. Pawilon zachodni posiada także oddział szpitalny oraz główny magazyn i składy na narzędzia. Plotka głosi, że ciężki i zawsze zamknięte drzwi prowadzą do kuchni, nikomu jednak nie udało się tam jeszcze dostać.

PomieszczeniaEdytuj

Akademia zaprojektowana została w sposób prosty i praktyczny, dzięki czemu stosunkowo łatwo jest się w niej odnaleźć. Podzielona na cztery pawilony, każdy z nich odpowiada za innego rodzaju działalność. Budynek jest nowy, przez co wciąż znaleźć można wiele niezagospodarowanych pomieszczeń.