FANDOM

Herb

W akademii są trzy bractwa dla uczniów. Każdy nowy gracz wybiera je sobie lub jeśli nie jest zdecydowany zdaje się na dyrektora, który po poznaniu ucznia przydziela go. Wybrać go należy najlepiej ze względu na zainteresowania i główne nurty danego domu. Każdy cechuje się innymi rzeczami.

Domy

Regu

Regulus

 Regulus

Bractwo dostępne tylko dla Czarodziejów.

Dom Regulus, który ma swoją siedzibę w pólnocnym skrzydle akademii.

Bazyliszek (gr. Basiliskos, łac. Regulus), czasem nazywany królem węży – mityczne stworzenie, pojawiające się w legendach, podaniach i bajkach. Znany jest przede wszystkim ze swojego spojrzenia – kto spojrzy mu w oczy natychmiast ulega petryfikacji.

Członkowie Regulusa odznaczają się chęcią poznania magii zarówno czarnej jak i zwykłej oraz wszelakie jej mutacje jak na przykład magiczne stworzenia, transmutacja. To tradycjonaliści, którzy nie chcą by technologia naruszała świat magii. Uczą się także walk bronią białą jak i wręcz, bo muszą być nie tylko sprytni ale i silni. Absolwenci tego kierunku otrzymują tytuł Mistrza Magii.

Uczniów tego domu nazywa się Bazyliszkami lub Regalami.

Członkowie noszą charakterystyczne sygnety, który jest też kluczem do ich siedziby, bez niego nie można wejść.  

Draco

Dracon

 Dracon

Bractwo dostępne dla wszystkich ras.

Dom Dracon, który ma swoja siedzibę w południowym skrzydle.

Smok (gr. Drákōn, łac. Draco) potwór o gadzim ciele, zazwyczaj sięgający ogromnych rozmiarów. Przed Kataklizmem znanych było wiele zróżnicowanych gatunków, większość jednak posiadała parę skrzydeł umożliwiających im latanie. Bestie silnie magiczne i śmiertelnie niebezpieczne.

Członkowie Dracona interesują się technologią. Mają wiele innowacyjnych pomysłów a bractwo pomaga w ich realizacji. Wielu z uczniów interesuje się też magią innych ras, to jak ją wykorzystać i jakie tajemnice kryje, są otwarci na nowości. Są całkowitym przeciwieństwem osób z Regulusa. Uczą się także walki bronią palną. Absolwenci tego kierunku otrzymują tytuł Wynalazcy.

Uczniów tego domu nazywa się Smokami lub Draconami.

Członkowie noszą wisior, który umożliwia otwarcie wrót prowadzących do siedziby.

Chimaera

Bractwo dostępne dla wszystkich ras.

Dom Chimera , który ma swoja siedzibę we wschodnim skrzydle.

Chimera (lub Chimajra, gr. Χίμαιρα Chímaira, łac. Chimaera) – ziejący ogniem potwór. Przyjmuje się najczęściej, że miała głowę lwa, ciało kozy i ogon węża. Z powodu jej dziwnej budowy, ukuto przymiotnik chimeryczny, określający coś, co jest wysoce nierzeczywiste, wydumane albo też mające kapryśną naturę.

Członkowie Chimaera uczą się na technomagów. Nie tylko interesują się techniką jak uczniowie Dracon'a, ale łączą ją z magią swojej rasy. Dzięki technologii i stworzonej przez siebie rękawicy (każdy na koniec nauki buduje sobie takową) nie muszą używać różdżek. Przekaźnikiem staje się rękawica. W ów rękawicy umieszczone są kryształy, które dają jej moc. Rękawica zwiększa działanie niektórych zaklęć/umiejętności oraz może sama działać trochę jak broń. Oczywiście kryształy się wyładowują więc trzeba z głową używać. Kryształy można ładować. Największe korzyści z rękawicy czerpią czarodzieje. Absolwenci tego kierunku otrzymują tytuł Technomaga.

Uczniów tego domu nazywa się Chimerami.

Członkowie noszą zegarek, który otwiera ich siedzibę.[/align]