FANDOM

Jest to organizacja zrzeszając łowców. Posiadają swoją siedzibę ukrytą w górach. Są wyszkoleni w chwytaniu różnych istot począwszy od smoków zakończywszy na wilkołakach czy też wampirach. Robią to aby uzyskać różnorakie korzyści. Często to właśnie oni dostarczają monstra do cross city na arenę. Pustkowia są ich głównym terenem łownym. Nie czują jawnego lęku jeśli muszą wyruszyć ziemie, które podlegają innym grupom. Przynajmniej tego nie okazują. Ich głównym atutem jest różnorodność, każdy może dołączyć do łowców. Do tego nie krępują się w użyciu technologicznych nowinek, które pozyskują dzięki znajomościom. Osoby wyszkolone mają możliwość posiadania gryfa, jeśli uda im się go wychować.Panuje tam hierarchia. Świeżaki muszą się wykazać aby móc awansować i móc mieć dostęp do lepszych broni.

Bronie: przykłady broni jakie mogą używać.
-Broń palna
Począwszy do zwykłych pistoletów zakończywszy na lepszych ich wersjach

Broń biała: -Różne sztylety i miecze z umagicznionego srebra czy też ulepszone wersje z ostrzami z ładunkami elektrycznymi.

Granaty: -ogłuszające
-dymne
-oślepiające
-paraliżujące {trzeba znaleźć się blisko w czasie wybuchu aby zostać poczęstowanym porcją prądu, która w zależności od wysokości ładunku paraliżuje lub utrudnia poruszanie]

Paralizatory -Do różnego rodzaju zwierzyny, różne akumulatorki- wymienne w każdym urządzaniu.

Obroże*: -Blokujące moce osoby noszącej z ładunkiem wybuchowym lub bez niego.
-Szkoleniowe- Służące do szkolenia bestii i ich kontroli, nosiciel zostaje poczęstowany wysokimi dawkami elektryczności.
Są wykonane z umagiczniopnego srebra i wzmocnione odpowiednimi stopami. Przy próbie zerwania wybuchają lub częstują dużą dawką elektryczności.

Piszczałki- Emitują dźwięki o różnych natężeniach, są małe i służą do ogłuszania na krótki czas. Dobre do wykorzystania do ucieczki.

Blokady umysłu- Dla łowców, nosi się je aby zapobiegają przejęciu kontroli nad swym umysłem przez wampiry czy czarodziejów. Blokują też czytanie w myślach. Nie zaleca się nosić cały czas.

Hierarchia:

  • Mistrz- Głowa bractwa.
  • Loża Mieczy- Najbardziej zaufani członkowie bractwa.
  • ]Ogar- Pełnoprawny członek.
  • ]wtajemniczony- Osoby, które przeszły szkolenie i mogą wyruszać już na poważne wyprawy.
  • Przybyły- Nie ma żadnych praw uczy się an bycie łowcą.

Regulamin Dobro o interes zakonu ponad interes osobisty
szanować osoby wyżej usytuowane
tajemnice zakonu zachować dla siebie
członkostwo jest dożywotnie, nie można opuścić szeregów.

(*)Trzeba ją jednak założyć, a to nie jest proste, osobnik musi być osłabiony na tyle aby bez problemu dało się ją odpowiednio zamontować.