FANDOM

Evaryst Desperados
1205
Ad maiorem Dei gloriam
Wiek 32 (na zdjęciu 26)
Rasa Czarodziej
Zarys postaci
Pochodzenie Troms, hrabstwo w Norwegii-Karlsøy
Kolor włosów Ciemny blond
Kolor oczu Szary
Zamieszkuje Cross City
Zawód Łowca
Status osobowy
Wrogowie Wszystkie istoty cienia
Powiązania Zakon Gryfa
Status ??

Urodzony w Norwegii, wychowywał się w Zakonie Gryfa, który od wieków tępi wszelakie magiczne stworzenia pokroju wampirów i wilkołaków. Dyscyplina i lojalność, to były wartości, którymi się kierował. Odkąd pamięta szkolił się w różnych typach walk aby mógł przeciwstawić się bólowi i wrogom. Zna się dobrze na mugolskiej broni, często ją stosował przeciwko potworom.

Kiedy miał odpowiedni wiek wysłano go do Hogwartu aby nauczył się tam magii oraz zapoznał z tamtejszymi zwyczajami i potworami.

Charakter

Z natury spokojny i nie wdaje się w bójki. Potrafi jednak się bić i walczyć. Nie jest zbyt rozmowny, może wydawać się zamknięty w sobie. Typ obserwatora. Potrafi się cieszyć chwilą, jednak z powodu wychowania nie zna się za bardzo na żartach. Oddany tym, którym zaufa i konsekwentny. Jest osoba dość wierzącą.

Wygląd

Ubierał się raczej zwyczajnie, jeansy, koszula, w szkole mundurek. Jednak kiedy trenował robił to przeważnie w spodniach dresowych.

Zainteresowania

Magiczne stworzenia ze względu an ich eksterminacje, mimo to bardzo lubił je. Posiada gryfa, na którym latał. Bardzo to lubił. Po ukończeniu szkoły zaczął aktywniej walczyć z różnymi stworzeniami i był aktywnym łowcą.

Zalety

  • Bijatyka 3
  • Honor 3
  • Język obcy 2+angielski, ruski
  • Majątek 2
  • Oburęczność 2
  • Stowarzyszenie 2+ Członek Zakonu Jeźdźców Gryfów
  • Wojownik 2
  • Zwinny 3

Wady

  • Ciekawość 2
  • Uprzedzenie 1- mugole, genetycznie uzdolnieni
  • Nieśmiały 1
  • Odludek 3
  • Fobia 1- węże Choroba 2