FANDOM

Kraina Duchów jest to miejsca, do którego udają się dusze zmarłych. Jej wielkość jak i wygląd jest trudny do opisania. Niektóre jej obszary mogą przypominać miasta inne zaś dzicz nietkniętą przez cywilizacje.

Komunikować się z duchami, w tym miejscu mogą szamani, który poprzez swoją więź są w stanie sami astralnie przenieść się do tego miejsca. Potrafią także wezwać ducha, który może, ale nie musi odpowiedzieć na wezwanie.

Przenieść się tam można również za pomocą specjalnych specyfików ale ich skład znają nieliczni.

Kraina nie jest więzieniem i duchy mogą przejść do niej, ale jeśli nie chcą z jakiegoś powodu nie muszą tego robić. To miejsce zawsze będzie na nich czekać.

Duchy

Istoty niematerialne, które pochodzą z Krainy Duchów. Mogą swobodnie przekraczać świat żywych i nieumarłych. Duchami zawsze są istoty, które zmarły, a ich dusza została uwolniona z powłoki fizycznej. Istnieją różne rodzaje duchów jak upiory, zjawy, ogniki i inne.

Aby móc komunikować się z duchem trzeba mieć ku temu predyspozycje. Najbardziej odpowiednimi osobami do tego są szamani. Ci są wyczuleni na zmiany jakie następują w obu światach. Duch powinien zostać wezwany imiennie. Nie można wzywać ducha kierując prośbę w eter np.:

"Wielki Praojcze objaw się swemu dziecięciu..."

Praojciec dla Wilkołaków to Fenris, ci są dla niego "dziećmi"

"Duchy pomóżcie mi, przemówcie do mnie."

Jest błędnym zwrotem. W takim przypadku żaden duch może się nie odezwać czy objawić. Może być też tak, że odpowie ktoś inny.

Duchy jako, że nie posiadają materialnej powłoki najczęściej atakują psychikę celu lub duszę. 

W przypadku potężnych Istot może powodować to rozrywanie Duszy w ciele fizycznym.

Niektóre typy duchów mogą atakować fizycznie, dzieje się tak poprzez czerpanie sił "życiowych" z jakiegoś źródła. W trakcie ataku przyjmują materialną formę. Jest to jednak bardzo krótki moment. Wtedy także stają się podatne na obrażenie fizyczne, które mogą zmusić ducha do powrotu do Krainy Duchów.

Zwierzęcy Bogowie - Totemy

Są to potężne byty, najczęściej astralne, które mogą przybierać różną formę.

Np.: Wielki Praojciec Fenris - W wierzeniach wilkołaków jest to samiec potężnego wilka, który jest ich ojcem. Jednak może komuś innemu np. zmiennokształtnemu ukazać się jako drobna wilczyca.

Zwierzęcy bogowie są bezpłciowe i przybierają formę odpowiednią dla tego kto wzywa. Nie może jedynie zmienić rasy. Jeśli jest to wilczy bóg to ukazuje się jako wilk, choć pod różnym wyglądem. Tak więc bóstwo Wilka nie zmieni się w bóstwo Tygrysa.

Każdy gatunek posiada swojego potężnego zwierzęcego ducha, który jest ich opiekunem. Do nich właśnie kierują swoje prośby Zmiennokształtni i to oni staja się ich totemami.