FANDOM

Łebssq copy

Symbol klanu by Dirke

Informacje główne

Ród Vulkodlaków pierwotnie pochodził z terenów południowo- słowiańskich. Tam królowały przez wiele pokoleń aby ostatecznie poszerzyć swoje wpływy i powiększyć tym samym swój ród dalej na wschód i północny wschód.

Wczasach kiedy ludzie byli prymitywnymi istotami, rodowi łatwo było wmieszać się i kierować nimi. Dzięki posiadaniu swoich ludzi, wśród osób bliskich władców, ród mógł kierować poczynaniami na swoja korzyść.

Niestety po morderstw na jedna ważniejszych osób, ród został okrzyknięty mianem zdrajców. Nastąpiło wtedy też rozbicie go. Część odeszła na zachód a część odeszła i wzmocniła swoje siły i ulokowała się na północno- wschodnich Europy. Przez wiele lat ród wojował ze swymi wrogami i pochłaniał mniejsze i słabsze rody, powiększając swoje wpływy.

W końcu jednak czarodzieje zdominowali świat. Wilkołaki ucierpiały przez to oraz przez swoją zuchwałość. Stali się słabi, nie ominęło to rodu Vulkodlaków, którzy zaczęli służyć czarodziejskim rodom z terenów rusi. Część rodu służyło także tamtejszych wampirom. Zajmowali się brudna robotą i to właśnie wtedy wilkołaki nosiły największy strach i było o nich głośno. Vulkodlakowie w końcu odbudowali swe siły i uwolnili się od swych panów. Powoli zaczynali odbudowywać swoja siłę i wpływy. Nie udało im się jednak poszerzyć ich jak dawniej. Mieli jednak wpływ na politykę na swych ziemiach.

W czasach wojennych i koło- wojennych ród walczył z rodami z zachodu. Walki były ciężkie ale ród nie posiadła wystarczającej siły i przegrał. Nie trwało to długo, Vulkodlakowie odbili swoje ziemie i uwolnili się. Niedługo potem rodowi udało się uzyskać wpływy i stać się najpotężniejszym z wilkołaczych rodów w prawie całej Europie.

Vulkodlakowie walczyli nie tylko z wilkołakami innych buntowniczych klanów oraz wampirami, które były bardzo aktywne. Skupiali się jednak na tym aby utrzymywać swoje wpływy na terenach rusi. Skupiali swoje walki o Bałkany, które ciągle opierały się dołączenia.

Charakterystyka

Większość członków jest dumna z tego kim jest. Są wyśmienitymi wojownikami ale także przywódcami i sędziami. W zwyczaju maja od młodego chłopców wychowywać silna ręką, aby w przyszłości byli w stanie stawić czoła każdemu przeciwnikowi.

Charakterystyczne przedmioty

Przeważnie członkowie otrzymywali sygnet z symbolem rodu. Część członków nosili także broń, która była zdobiona glifami mówiącymi wiele o właścicielu. Nie zależnie od tego czy kobieta czy mężczyzna, każdy ma tendencje do używania siły, nie obawiają się przeprowadzać egzekucje.

Relacje

  • Wampiry - Wrogie
  • Czarodzieje - Wrogie
  • Mugole - Neutralne
  • Inne wilkołaki- Zależne od rodu i klanu

Powiązania

Znani Członkowie