FANDOM

Rake'sha to rasa gadoludzi, nazywana błędnie przez niektórych jaszczuroludzmi. Są bardzo tajemniczym stworzeniami i od wieków nikt ich nie widział. Krążyły w niektórych ludach jako legenda, bajka czy też plotka.

Wygląd

Mogą mieć do 2,5 metra wysokości. Ich ciało pokryte jest łuskami oraz wyrostkami kostnymi. Niektóre osobniki mogą mieć rogi, które mogą wykręcać się w różne strony. Budowa ciała jest różna, nie można określi dla wszystkich jednej. Jedni są drobni a inni masywni i muskularni. Poruszają się na dwóch nogach. Maja ogony, które również są różnej długości.

Często ozdabiają swoje rogi kolczykami i czy inna biżuterią. Noszą ubrania zrobione przez siebie począwszy od materiałowych kończywszy na płytowych.

Usposobienie

Mogą robić wrażenie spokojnych, nie bojących się niczego stworzeń. Są bardzo dużymi manipulatorami nic nie robią z dobroci serca. Każde ich działania ma jakiś cel.

Język

Potrafią komunikować się z każdym, nie maja z tym najmniejszych problemów. Mają jednak specyficzny akcent oraz często mogą wydać z siebie syczący dźwięk w czasie rozmowy.

Umiejętności

Potrafią poruszać się prawie bezszelestnie, kryć się w cieniu. Nikt nie wie jaka dysponują dokładnie siłą. Potrafią kontrolować smoki.

Pochodzenie

Zostały stworzone przez Żmija kiedy to po ziemi chadzali jeszcze zwierzęcy bogowi. Ich bliskimi krewnymi są smoki

Historia

Zostali stworzeni aby strzec swego stwórce kiedy ten spał. Posiadali jak bystre umysły w przeciwieństwie do innych tworów reszty bogów. Kiedy Żmij wydał im polecenie, oni bez wahania się ruszyli je wykonać. Bez problemu opracowali plan, który ostatecznie przyczynił się do stworzenia Skazy Zepsucia. Po uwięzieniu ich stwórcy sami zaszyli się w różnych miejscach znikając z oczu innym. Wydawać by się mogło, że tym samym w końcu ta rasa wyginęła. Oni jednak cały czas uczyli się i obserwowali wszystko czasem wpływali na losy innych ras. Dzięki temu, ze byli rasą wieczną wiedza ich nie ginęła a oni sami nie byli zmuszani do ich zapisu. Chroniło to ich samych przez zostaniem odkrytym i ich sekretów przez wyjściem na światło dzienne. Po nastaniu kataklizmu wyczuli szanse na uwolnienie swego stwórcy. Nie chcą tego robić swymi rękoma, więc chcą wykorzystać do tego celu tych co zostali zarażeni Skazą Zepsucia. Wywołanie chaosu ułatwiłoby im to.