FANDOM

Reno Coulter
74
Łasica Włamywacz
Wiek 24 lata
Rasa Zmiennokształtny
Totem Łasica
Zarys postaci
Pochodzenie Północna Szkocja
Kolor włosów Rudy
Kolor oczu Brązowe
Zamieszkuje Cross City
Zawód Machnik/Wynalazca
Status osobowy
Rodzina Jacob Jakowlew- Ojciec,
Ellen- Matka,
Colin- Ojczym,
Zack- Brat,
AJ- Przybrana siostra
Lęki Nieumarli wszystkich rodzajów
Status Żyje

Charakterystyka

Nieślubny syn Jacoba Jakowlewa i Elleny Coulter. Pochodzi z północnej Szkocji. Wychowywał się głównie z ojczymem, który go molestował i bratem. Matka niestety często była na wyjazdach z powodu pracy. Nie była świadoma tego co w domu zachodzi podczas jej nieobecności. Sytuacja się trochę zmieniła kiedy chłopak trafił do Hogwartu. Ojczym już go nie tykał. Większość czasu spędzał w szkole.

Po nadejściu kataklizmu wyruszył do swojego domu. W wyniku trzęsienia ziemi dom, w którym mieszkał zawalił się. Zginęła w nim jego matka i ojczym, brat zaś zaginął. Nie mając już po co tutaj być udał się do swego ojca, a raczej postanowił go poszukać. Trochę to trwało, przy okazji miał potyczki z żywymi trupami. W Londynie w miejscu św.Munga powstało Elizjum. Miejsce gdzie zmiennokształtni mogą się uczyć i mieszkać sobie. Ojciec wraz z kimś znaleźli Reno w ruinach Londynu <Cały Londyn został zniszczony i nie tylko on> i zabrali do Elizjum. Reno ma neutralny stosunek do ojca, poznał go dopiero w Hogwarcie kiedy jego ojciec<ówcześnie minister magii> przybył na wizytę. W Elizjum nauczył się kilku rzeczy, chłopak nie pali się do nauki. Skonstruował sobie motor, który napędzany jest poprzez magiczny kryształ, który znajduje się w Davidzie <mały mechasmok zbudowany przez Reno>. Ogólnie to tworzył mapę podziemi Londynu i tych całych ich ścieków itp. Stracił palec serdeczny prawej ręki, kiedy to znalazł srebrny pierścień. Okazał się on magiczny i zmienił mu płeć. Reno nie miał za bardzo jak się odczarować, z braku czasu sobie odciął palec. Znalazł też zatrudnienie u pewnego mafioza <pracował u niego przed kataklizmem>. Ostatecznie jednak wyruszył na Pustkowia w poszukiwaniu przygód albo jak kto woli aby stworzyć mapę tego całego zmienionego terenu. Niektórzy mogą domyśleć się, że wyruszyła na te niezabezpieczaną wyprawę aby odnaleźć swoja przyjaciółkę, która porwały wilkołaki.

Ogólnie jest konstruktorem magicznych maszyn, głownie tych małych. Do tego włamywaczem, który ma wszystko gdzieś. Po kataklizmie trochę spoważniał ale nadal jest całkiem beztroskim chłopakiem. Nie jest jednak pakerem czy też bardzo odważny. Jeśli ma do wyboru walkę lub ucieczkę, wybierze zawsze ucieczkę, a do do tego umiejętności. Jego orientacja seksualna to biseksualizm, acz z nastawianiem na aseksualność.

Jego ojciec jest zmiennokształtnym -bielikiem, prawie zawsze nieobecny.

Wygląd

Chłopak o rudawych trochę dłuższych włosach spiętych z kitkę. Posiada też nie duża bródkę. Oczy ma barwy głębokiego brązu. Średniego wzrostu(około 176 cm) o normalnej budowie, nie jest silny ale nadrabia to zręcznością. Nie posiada paląca serdecznego prawej dłoni. Na szyi nosi swój Totem w postaci naszyjnika, głowy łasicy. Ma po kolczyku w każdym uchu.

Ubiera się różnie ale obecnie bardziej steampunowo.

Charakter

Wesoły chłopak ale nie tak jak przed kataklizmem, nie biorący do siebie nazbyt dużo. Ma do swojej osoby duży dystans, nie jest kozakiem, mimo że potrafi się bić. Woli unikać konfrontacji. Trochę zmienił się po tym jak zamieszkał ponownie w zniszczonym Londynie.

Zainteresowanie

Jego zamiłowaniem jest magiczna mechanika i mechatronika. Sam zbudował swojego mechanicznego smoka, który zasilany jest kryształem energetycznym lepszej klasy. Nie trzeba go ładować. W trakcie kataklizmu zbudował sobie motor, który zasilany jest Davidem. Tworzenie map jest jego takim hobby.

Atrybuty

Jest to zbiór cech, które charakteryzują Twoją postać. Określą jak silna, mądra i urocza jest.

Fizyczne

  • Siła oo
  • Zręczność ooooo
  • Wytrzymałość ooo

Społeczne

  • Charyzma oo
  • Oddziaływanie oo
  • Wygląd oo

Mentalne

  • Percepcja oo
  • Inteligencja oooo
  • Siła woli ooo

Wady i Zalety

Zalety

  • Bijatyka (3)
  • Oburęczność (3)
  • Szybki refleks (2)
  • Ukrywanie się(2)
  • Ucieczka (2)
  • Uzdolniony (2)Mechanika i mechanika magiczna

Wady

  • Bękart (1)
  • Otwarta Księga (3)
  • Ciekawość (2)
  • Fobia (2)Żywe trupy